مدار صفر درجه

خرید بک لینک
- اگردر خاطرتون باشه،چند سال پیش شبکه یک سیما،سریالی را با عنوان مدار صفر درجه نمایش می داد.

-سریالی با موضوع تاریخی-سیاسی،البته معاصر؛به کارگردانی روانشناس فیلم ساز،استاد حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی در نقش اول مرد.

- آیا این سریال را تماشا و دنبال می کردید؟

- اگر بلی،بفرمایید چرا کارگردان بر این مجموعه عنوان« مدار صفر درجه» داده بود؟

+ نوشته شده در ساعت   توسط سروش دا... |
گلخانه فکر...

ما را در سایت گلخانه فکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 7:08

صفحه بندی