-سریالی با موضوع تاریخی-سیاسی،البته معاصر؛به کارگردانی روانشناس فیلم ساز،استاد حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی در نقش اول مرد.
- آیا این سریال را تماشا و دنبال می کردید؟
- اگر بلی،بفرمایید چرا کارگردان بر این مجموعه عنوان« مدار صفر درجه» داده بود؟
ما را در سایت گلخانه فکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122