از فردا تا 20 فروردین نیستم.گفتم شایسته است امروز طلوع سال نو را به همه عزیزان و دوستان و همراهان روشن و خاموش تبریک و تهنیت بگویم و بهترین ها را برایشان آرزو کنم.
پنجره ای برای تماشا و حنجره ای برای صدا زدن ندارم،
امیدم به توست
پس بی آنکه نامم را بپرسی و دفترهای دیروزم را ورق بزنی،
رحمتت را در روزهای پایانی سال بر همه جاری کن
آمین
گلخانه فکر...
ما را در سایت گلخانه فکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185