هر گاه انسان توانست مثل « درخت» عمل کند؛انگاه به عرفان نایل آمده است!!!
درخت را بنگرید،ریشه در خاک وسر بر افلاک دارد.
لذا هر گاه انسان توانست همچون درخت روی زمین بایستد وقواعد آن را رعایت کند ولی در عین حال ،چشم به آسمان بدوزد وروحش را در آسمان الهی وروحانی به پرواز در بیاورد؛آنگاه می توان گفت که انسان به منظومه عرفان وارد شده است.
پس بد نیست در عصر دیجیتال ودنیای اطلاعات و ارتباطات و دنیا زدگی بیش از حد انسان،آدمی از درخت درس بیاموزد!!!!
گلخانه فکر...ما را در سایت گلخانه فکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152